Het product is succesvol toegevoegd aan jouw winkelwagen!

Bestellen

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Nadat je de aflever- en betaalgegevens hebt ingevuld, krijg je een overzicht van de gegevens die je hebt ingevoerd. Controleer deze informatie alsjeblieft goed. Je kunt fouten herstellen door terug te gaan in het bestelproces. Je plaatst een bestelling door op de pagina de algemene voorwaarden te accepteren en  op “BETALEN” te klikken. De overeenkomst tussen jou en The Upper Club komt tot stand op het moment dat wij een bevestiging hebben gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres.

 

Heb ik een account nodig om online te bestellen?

Je hebt geen account nodig om te bestellen in onze webshop. Dit houd het gemakkelijk en snel! 

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunnen we je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst; dit betreft ook het veranderen van de maat en kleur van een item, het verwijderen van een item of het veranderen van het afleveradres. Wel heb je natuurlijk het recht om de volledige bestelling binnen de bedenktijd van 30 dagen te ontbinden. Mail ons voor meer informatie over het wijzigen van je bestelling. 

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht om je bestelling voor levering te annuleren. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Als deze al onderweg is, kun je het pakket weigeren als het wordt afgeleverd. Mail ons over meer informatie om je bestelling te annuleren. 

Product verwijderen?

Weet je zeker dat je het product wilt verwijderen?

Product toegevoegd!

Het product is succesvol toegevoegd aan jouw winkelwagen.